Thursday, July 30, 2015

Puding





2 l milk
1, 1/2 cups rice flour
1 cup sugar
1 egg yolk
1 tbs cornstarch
vanilla 
Mix milk, sugar, rice flour and corn starch together and throw it in a  medium pot over medium heat, stir it constantly after starts boiling lower the heat and when it thickens shut of the heat. Put the pudding in small bowls. get the egg yolk in a small dish and add 3 tbs of cold milk to it, stir it well and brush it over each bowl,  and than get a big pan put all the bowls in it and add cold water to the pan. put the pan in oven in temp 170 until it the surface of the pudding gets nice color. take it off oven and let it cool off, refrigerate for couple hours before serving.  




Puding! 
2 l qumesht
1gote e gjysem miell orizi
1gote sheqer (me sHume ose me pak sipas deshires)
1 te verdhe veze
1 luge gjelle niseshte
Vanilje.

Perziejme sheqerin me qumesht te ftohte dhe miell orizi dhe niseshte e vendosim ne flake mesatare duke e perzier pa ndal. Pasi te bjeri ne vale ule flaken . Pasi te trashet e ndajme neper tasa. ne nje tas te Vogel marrim nje te verdhe veze Dhe e perziejme me 3 luge qumesht, Dhe hedhim nga pak ne cdo tas, Pastaj tasat I rendisim ne nje tepsi te mbushur pergjysem me uje. Dhe tepsine e fusim ne furre me temp 170*C deri Sa te skuqen ne siperfaqe. Hiqen nga furra dhe ftohen ne frigo per disa ore para servirjes

No comments:

Post a Comment